שאלות ותשובות

אנו מציעים הכשרה מעשית ואינטנסיבית ללא עלות, אשר מתעמקת בתיאוריות וביסודות של כל מסלול נבחר ומספקת את הכישורים הנחוצים ל"עולם האמיתי", שהופכים את המשתתפים בהכשרה שלנו לאנשי מקצוע מובילים בהייטק עם תפוקה מקצועית ואיכותית.
המשתתפים לומדים במעבדות בקבוצות קטנות ומלווים על ידי ה-Tech Leaders המצוינים שלנו, שמאתגרים אותם להגיע לרמת המצוינות הגבוהה ביותר.

ההכשרה המהפכנית שלנו מציעה רמה יסודית יותר של לימוד מאשר הכשרות אקדמאיות, ומבחינת האיכות והרמה הטכנית, סביבת הלימודים במעבדות הפתוחות נחשבת אף לקשוחה יותר מאשר סביבת העבודה בחברות הייטק. כמו כן, הבוגרים שלנו רוכשים את הכישורים הרכים הנדרשים על מנת להצליח ולהתקדם בשוק העבודה התחרותי. בוגרי תואר במדעי המחשב שהשתתפו בהכשרה שלנו, מספרים כי הם למדו על פיתוח תוכנה בחודשים הראשונים להכשרה יותר מאשר הם למדו במהלך כל התואר!
בהתחשב בכך, הבוגרים שלנו מסוגלים לחקור וללמוד באופן עצמאי טכנולוגיות חדשות וליישם את הכישורים הללו ביעילות בכל תחום שהם בוחרים לעבוד בו.

אנו משקיעים בכל משתתף בהכשרה 96,000 ₪ ולמעשה מתחילים להרוויח רק לאחר שהוא התקבל לעבוד. הצלחתכם היא הצלחתנו וזו הסיבה שאחוזי ההשמה שלנו בחברות ההייטק המובילות בישראל עומדים על 98%. לאחר ההכשרה, אנו מסייעים לבוגרינו להשתלב בתפקידים בחברות הייטק בהן הם יכולים לצמוח ולשגשג כאנשי מקצוע, אך הם עובדים של Infinity Labs למשך השנתיים הראשונות. לאחר מכן, הם יכולים להפוך לעובדים מן השורה בחברה בה השתלבו.

אנו מציעים למשתתפים בהכשרה תכנית מימון אטרקטיבית להוצאות מחיה מבית Infinity Labs ובנק לאומי. התכנית מעניקה אפשרות הלוואה עד 50,000₪ עם התחלת החזר לאחר שנה/בתחילת העבודה ובריבית נמוכה.

לא ניתן לעבוד בזמן ההכשרה, אלא אם אתם מתכננים לעבוד בעבודה המאפשרת לכם לשבת וללמוד ללא הפרעה עם המחשב שלכם, מאחר שההכשרה מאוד אינטנסיבית ודורשת המון השקעה. כדי לעבור את ההכשרה, תצטרכו להגיע למעבדות של Infinity Labs במשך 5 ימים בשבוע למשך 10 שעות בכל יום, ובנוסף להמשיך וללמוד גם בבית.

ה-Tech Leaders שלנו הם חלק מהצוות של Infinity Labs R&D ועוסקים בפעילויות מו"פ בפועל ומחלקים את זמנם ומומחיותם בין עבודת המחקר והפיתוח (חוקרים טכנולוגיות חדשות, בונים טכנולוגיות חדשות, מפתחים תוכנות ומוצרים חדשים ומספקים שירותי ייעוץ) לבין עבודת המנטורינג (מדריכים ומלווים את המשתתפים בתוכנית). ה-Tech Leaders מדמים עבור המשתתפים כל יום למידה ליום עבודה במקצוע הנבחר בהייטק וחולקים איתם את הניסיון והידע שרכשו במהלך הקריירה שלהם.

בזמן שהחברות האחרות מלמדות שפות ספציפיות או מערכת כלים ספציפית, המשתתפים בהכשרה שלנו מפתחים גם את מיומנויות הלמידה והחשיבה העצמית שלהם, הנדרשות עבור מחקר, למידה והתאמה עצמית של טכנולוגיות חדשות – מה שמאפשר להם יכולת ניווט בין שפות ותחומים שונים בהתאם לצורך ובכל סביבה כאנשי מקצוע מגוונים ויעילים (בדיוק כפי שיצטרכו לעשות במהלך הקריירה שלהם).

בהתחשב בעובדה שזו ההכשרה האחרונה שהסטודנטים שלנו יצטרכו לעבור אי פעם, אנו משקיעים בהם המון – לא רק במהלך ההכשרה, אלא גם בהמשך, לאורך כל הקריירה שלהם. ייתכן שההכשרה האינטנסיבית והמאתגרת שלנו אינה מתאימה לכולם, אך עם זאת, הבוגרים שלנו הם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשייה.

למידת מתודולוגיות למקצוע הינה שונה לחלוטין מלמידת המתודולוגיות באקדמיה. בזמן שתכנית הלימודים המסורתית של מדעי המחשב מתמקדת במחקר, תיאוריות אקדמאיות והוכחות מתמטיות, ההכשרה הייחודית שלנו מתמקדת בפרקטיקה עצמה. הגישה שלנו, השונה ביסודה מזו האקדמאית, מתמקדת באיך ללמוד באופן עצמאי ויעיל תיאוריות רלוונטיות וטכנולוגיות חדשות, וכיצד ליישם אותן ברמה הגבוהה ביותר לפי הסטנדרטים של התעשייה, בכל מגוון התחומים המקצועיים.

באקדמיה הסטודנטים למדעי המחשב לומדים מגוון רחב של מושגים, בין אם הם רלוונטיים או לא, ולאחר סיום התואר עדיין נדרשות 2-4 שנים להשלמת הפער המקצועי כדי להיות בולטים ומוצלחים בענף

לעומת זאת, המשתתפים בהכשרה שלנו לומדים מושגים מעמיקים יותר מאשר באקדמיה (כולל השימוש בהם ויישומם בעולם האמיתי), כמו גם כלים וטכנולוגיות ברמה מקצועית יותר מזו של אנשי מקצוע בעלי ניסיון של מספר שנים בתעשייה.

הבוגרים שלנו עובדים כאנשי מקצוע מבריקים במעל 300 חברות ההייטק, הסטארטאפים ומרכזי הפיתוח המובילים בישראל במגוון שפות ותחומים:

  • שפות: C, C++, Java Script, Type Script, Clojure, Python, Go, C#, Scala, Swift, Angular, React, Objective-C, Unix Shell, R, PHP ועוד.
  • תחומים: Machine Learning, Deep Learning, Real-Time, Robotics, Virtual & Augmented reality, Aerospace, Web Intelligence, Image Recognition, Video Processing, AI, Cyber, Data Scientist ועוד.

יש לנו תהליך קבלה יסודי שבמידה ועברתם אותו, תוזמנו ליום התאמה. מפגש זה מהווה עבורנו הזדמנות מצוינת להכיר אותך לעומק, ועבורך הזדמנות להבין יותר על ההכשרה. ביום ההתאמה ייגשו המועמדים לבחינה האורכת בין 3-5 שעות ולאחר מכן ייפגשו עם הצוות שלנו בשביל לבדוק האם יש התאמה טובה.

אנו משקיעים סכום עצום בכל משתתף בהכשרה, כאשר ההשקעה כוללת צוות יוצא דופן ושירותים רבים, כמו סיוע בהשמת הבוגרים שלנו בחברות הייטק כעובדי Infinity Labs בשנתיים הראשונות לפני שהופכים לעובדי החברה. זו הסיבה שאנו דואגים שהסטודנטים שלנו יהיו לא רק מובילים בצד הטכני, אלא גם יהיו מסוגלים להשתלב ולהצליח בסביבת העבודה המקצועית. חלק מהבוגרים המבריקים שלנו נשארים אצלנו על מנת להמשיך קריירה במו"פ תוך כדי טיפוח הדורות הבאים של מפתחים בהכשרות. 

המשתתפים בהכשרה מייצגים אותנו והמודל המנצח שלנו הוא שותפות המבוססת על הצלחת הבוגרים. זאת הסיבה ש-90% מהמשתתפים מסיימים את ההכשרה שלנו, ומתוכם למעלה מ-98% עובדים כאנשי מקצוע אצל לקוחותינו.