הכשרה על חשבון החברה וגיוס עובדים שלא עברו במסלול האקדמי

מודל השותפות של אינפיניטי

המודל העסקי של אינפיניטי מבוסס על שותפות. ההכשרה היא על חשבוננו ורק כאשר אתם מתחילים לעבוד בסיום ההכשרה אצל אחד מלקוחותינו – אתם ואנחנו מרוויחים. המודל מבוסס על שותפות כי כולם בו יוצאים עם ידם על העליונה – אתם, אנחנו וחברות ההייטק שמגייסות את בוגרינו לשורותיהן.

לסיכום, הדגש על ניסיון בשוק העבודה הציב בפני בוגרים טריים אתגרים. בזמן שראשי צוותים לוקחים בחשבון שניסיון הוא דבר חשוב. יש לציין עוד דברים בעלי ערך רב עבורם כשהם מחפשים לגייס מפתח לצוותים שלהם – היכולת של המועמד ללמוד במהירות, לאמץ טכנולוגיות חדשות, המוטיבציה שמפגין לצמיחה ושיפור מתמיד ועוד. לכן, בעידן של בינה מלאכותית והתקדמות טכנולוגית מהירה, להיות אוטודידקט זו מיומנות רבת ערך. היכולת ללמוד באופן עצמאי ולגשר על פערים טכנולוגיים מבוקשת מאוד. בנוסף, היכרות עם תהליכי פיתוח וכישורי תקשורת יעילים חיוניים לשיתוף פעולה מוצלח בתוך צוות, יצירתיות בפתרון בעיות ויכולת להביא פתרונות חדשים לשולחן מוערכים מאוד.

אנחנו באינפיניטי נותנים מענה על סוגיית הניסיון בתעשייה. בוגרי מדעי המחשב יכולים לשפר את כישוריהם, להגביר את יכולת התעסוקה ולתרום לעולם המתפתח ללא הרף של טכנולוגיה ואינטליגנציה מלאכותית.

מעניין אותי לקבל פרטים נוספים על מסלול ההכשרה >>

לסיפורי בוגרים >>

הכשרה על חשבון החברה וגיוס עובדים שלא עברו במסלול האקדמי

יותר ויותר חברות הייטק לא דורשות תעודה אקדמאית ומציעות הכשרה ייחודית על חשבונם לצד משרה יוקרתית

לצפייה בכתבה המלאה >>

"אלטרנטיבה לאקדמיה: Infinity מלמדת פיתוח תוכנה ב-7.5 חודשים"

"תכנית העילית שמסבה מצטיינים להייטק במקצועות שונים"

"בוגרי התכנית מסיימים את ההכשרה כשווי ערך לאנשי פיתוח"

"המסגרת הכי מחופשת על ידי מתעניינים בהסבה לפיתוח תוכנה"